Saturday, April 13, 2013

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ


Κέντρο αισθητικής στο Νέο Ψυχικό αναζητά αισθητικό
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο! Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε μέσα από το blog του Exairetico! Ελπίζω να είστε όλοι καλά στην αγαπημένη μου blog-γειτονιά!













Με την σημερινή ειδική ανάρτηση μου επιθυμώ να βοηθήσω την αγαπημένη μου ξαδέρφη και πολύ καλή φίλη του blog, στην νέα επιχειρηματική προσπάθεια της. Όπως θα καταλάβατε άλλωστε και από τον τίτλο η ανάρτηση αφορά αγγελία για εύρεση υπαλλήλου και συγκεκριμένα αισθητικού. 

Περιγραφή της θέσης εργασίας

"Καινούριο κέντρο αισθητικής στην περιοχή του Νέου Ψυχικού αναζητά αισθητικό για πλήρη απασχόληση

Η ιδανική υποψήφια:
  • Απόφοιτη ΤΕΙ αισθητικής
  • Γνώσεις μακιγιάζ
  • Γνώσεις μανικιούρ - πεντικιούρ
  • 1 χρόνο προϋπηρεσίας 
  • Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος
  • Κάρτα ανεργίας
Τρόπος επικοινωνίας: Οι ενδιαφερόμενες μπορείτε να στέλνετε τα βιογραφικά σας στο giota.grin@gmail.com.

Υπεύθυνη επικοινωνίαςΓιώτα Γκρινιάρη." *


Πως μπορείτε να βοηθήσετε

Αν έχετε κάποια φίλη η οποία πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και την ενδιαφέρει η εν λόγω εργασία μπορείτε να την ενημερώσετε σχετικά. 

Σας ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους της ξαδέρφης μου. Θα χαρώ ιδιαίτερα αν μου γράψετε τις ιδέες και τα σχόλια σας. Φιλάκια!



Έκλεισε η θέση! Σας ευχαριστούμε πολύ!













2 comments:

  1. Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην νέα επιχείρηση της ξαδέρφης σου!Θα το έχω υπόψη μου για την αγγελία και αν μάθω για κάποια αισθητικό θα την ενδιέφερε θα την ενημερώσω!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα Σπυριδούλα μου! Ευχαριστώ πάρα πολύ :) Φιλάκια!!!

    ReplyDelete

Share you beautiful thoughts with us!