Friday, April 13, 2012

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΜΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΠΟ FIMO



Πασχαλινές λαμπάδες με πεταλούδες από fimo
Φτάσαμε και στις λαμπάδες με τις αγαπημένες μου πεταλούδες από Fimo!!!

Ακόμη και μέχρι προ ολίγων λεπτών δημιουργούσα λαμπάδες, δωράκια, για τους αγαπημένους φίλους και συγγενείς καθώς και για παραγγελίες της τελευταίας στιγμής!!! Πριν αρχίσω τις ετοιμασίες για την τριήμερη αναχώρηση μου, ξέκλεψα λίγο χρόνο για να μπορέσω να σας δείξω δύο από τα νέα μου πασχαλινά σχέδια!

Για την πρώτη (CAN.031) χειροποίητη πασχαλινή μου λαμπάδα, χρησιμοποίησα τετράγωνο λευκό κερί, στο οποίο τύλιξα μπλε και μωβ κηρόσπαγγο. Έπειτα έφτιαξα ένα μεγάλο φιόγκο από μωβ σατέν κορδέλα, στην μέση του οποίου κόλλησα με σιλικόνη την χειροποίητη πεταλούδα από fimo σε γαλάζιες και μωβ (στο εξωτερικό της) αποχρώσεις!


Χειροποίητη λευκή πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη γαλάζια πεταλούδα από fimo, κηρόσπαγγο και σατέν κορδέλα


Χειροποίητη λευκή πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη γαλάζια πεταλούδα από fimo, κηρόσπαγγο και σατέν κορδέλα!



Χειροποίητη λευκή πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη γαλάζια πεταλούδα από fimo, κηρόσπαγγο και σατέν κορδέλα!


Για την δεύτερη (CAN.034) πασχαλινή μου λαμπάδα χρησιμοποίησα ροζ τετράγωνο κερί, στο μέσον του οποίου τύλιξα φούξια σατέν κορδόνι. Πάνω του τοποθέτησα την χειροποίητη πεταλούδα μου από fimo η οποία είναι σε φούξια αποχρώσεις. Κάτω ακριβώς από την πεταλούδα και το κορδόνι, έφτιαξα ένα φιόγκο με κηρόσπαγγο σε πετρόλ χρώμα και τον στόλισα, στα τελειώματα του, με διαφανή κρυσταλλάκια!!!

Χειροποίητη ροζ πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη φούξια πεταλούδα από fimo, σατέν κορδόνι και κηρόσπαγγο!

Χειροποίητη ροζ πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη φούξια πεταλούδα από fimo, σατέν κορδόνι και κηρόσπαγγο!

Χειροποίητη ροζ πασχαλινή λαμπάδα με χειροποίητη φούξια πεταλούδα από fimo, σατέν κορδόνι και κηρόσπαγγο!


Μετά την Ανάσταση οι πεταλούδες από fimo, μπορούν να αφαιρεθούν και να δημιουργήσουμε μαζί όμορφα κοσμήματα, όπως κολιέ ή καρφίτσες!!!Τα χρώματα τους είναι ιδανικά για αυτή την εποχή και για το καλοκαίρι!!!


Σας αρέσουν οι πασχαλινές μου λαμπάδες με τις πεταλούδες από fimo? Ποιο χρώμα προτιμάτε?

Για να δείτε και τα υπόλοιπα σχέδια των πασχαλινών λαμπάδων πατήστε εδώ!
Για να ενημερωθείτε σχετικά με τις τιμές και διαθεσιμότητα στις δημιουργίες μου, μπορείτε να μου στείλετε e-mail ή μήνυμα στην σελίδα μου στο Facebook!

5 comments:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ !!!!ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα fotolabida!!!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου αρέσανε οι πεταλουδίτσες μου!!!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση εύχομαι επίσης!!!Φιλιά

    ReplyDelete
  3. Τι όμορφες που είναι! Λάτρεψα την πρώτη με το γαλάζιο και το μωβ.. Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete
  4. Είναι υπέροχες!!!Και οι πεταλουδίτσες άπαιχτες!!!Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά!!!

    ReplyDelete
  5. Εξαιρετικές !!!!!!!!!! Όλες!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Share you beautiful thoughts with us!